Min kille är antagligen både snyggare, smartare och mycket bättre än din



Idag lät jag klockan ringa alldeles för tidigt, och jag släpade mig upp fastän jag knappt sovit något. Idag är jag sjukt bitter, känner att jag behöver komma utanför dörren och träffa folk som är glada men mitt samvete säger att jag inte borde roa mig just nu. Göteborg är en grå sörja med inavel och rätt många sorgliga människor, vissa av dom har man nästan trott att man älskat för att det senare ska visa sig att man aldrig haft mer fel i hela sitt liv. Sedan kommer det något emellan som bevisar att medmänniskor inte är ett piss värda.
Endel folk är äckliga när dom knullar, ser ingen skillnad på vem dom särar på benen för eller stoppar kuken i. En bra idé skulle kanske vara om alla gick runt med påsar på huvudet. Det skulle göra det samma, en bra accecoar för kåta göteborgare. Det är ändå bara knullet dom vill åt.

Sedan finns det ju självklart det fina folket, dom som är kära på riktigt, dom som är underbara och fantastiska och inte sådär ytligt äckligt kåta. Typ jag, och min kille, och några till...

Jag är så jävla dömmande och bitter. Jag borde skämmas.

1 comment:

Anonymous said...

ohooja där for släggan!