Snurr snurr

Ibland när man har alldeles för mycket att göra så hamnar man i något slags apatiskt tillstånd.
Ungefär så känner jag mig nu, gick precis utanför med en kopp kaffe och cigg för att "rensa tankarna", man hamnade istället i apatisk superduper nikotinkick tillståndet. Jag tänkte att, nu lägger jag mig här ute och reser mig inte upp förrän alla deadlines är överskridna och tiden har runnit ut, det spelar ingen roll om jag någonsin får ett jobb igen. Jag orkar inte slita ihjäl mig för att inkassera lite pissiga pengar.

Nu försöker jag ta mig själv i kragen och tänka att om jag bara kör på som ett fan hela helgen så kommer jag kanske hinna, och då har jag i alla fall lite mer tid på mig att få ordning på resten av grejerna som kommer i nästa vecka.
Jag måste lära mig att säga nej.

No comments: