Sjukt bra dag och sushi i hagaparken

Idag har varit en otroligt bra dag. Vaknade upp till ljudet av borrar och ombyggnad av huset och egentligen borde allting gått åt helvete då. Men kanske, kanske så var det solen som sken in genom persiennerna i lägenheten och det faktum att jag inte var det minsta bakfull som gjorde mig glad. Vi segade med frukost och uppvaknande här hemma och försökte skita i allt oljud så gott det gick, sedan satte vi oss på spårvagnen mot stan. Jag till Valand för ett fotojobb och Joel till Hagaparken för att träffa sin pappa.
När jag var klar med mitt promenerade jag bort och möttes av världens finaste liggande mitt i parken i Haga med ett stort nöjt leende.




Dagens konstaterande är att jag ÄLSKAR sushi. Haha. Dom senaste dagarna har jag gått och suktat efter det, och idag körde vi sushi i parken och jag insåg att min längtan var SANN OCH ÄKTA! Sushi is da shit!!!!! Den här gången var jag inte lika svennig heller, utan åt med wasabi och utan att dela i tusen bitar.
*längtar redan till nästa gång*

3 comments:

Maria Lindholm said...

dig, din blogg, din personlighet,
dina bilder..ja allt som har med
dig att göra är helt amazing!
Jag får helt enkelt inte nog
av att läsa din enastående blogg!

Varken Blondinbella, Amanda Berg
eller Chung har lyckats.
DU är den som
verkligen har lyckats!

SaraMy said...

Haha åh, sådär blev det för mig också efter att jag hade ätit sushi för första gången. Ibland har jag undrat om dom guckar ner något sorts beroendeframkallande medel, för sushi-suget jag kan få är värre än kaffe- cola- godis- chocklad- och öl-sug. Dock inte värre än nikotinsuget,men nära inpå!
Anyways, sushi is heaven!
puss sötis!

evelina hultqvist said...

Maria Lindholm:

Haha, vad gulligt. Blir dock lite orolig när jag får samma kommentar på två inlägg att du är ett virus eller nåt ;) men det tror jag såklart inte. Söt är du! Tack!

saramy: jag har ställt mig precis samma fråga, har dom lagt i nåt beroendeframkallande medel? vet flera stycken som haft precis samma typ av reaktion. haha. läskigt, men gott och nyttigt och vacker att titta på innan man äter det :)