Dagens jag

Det här är min första helt seriösa "dagens outfit" ever, och anledningen till den är blommig klänning. Jag har ju alltid haft en väldigt stor kärlek till just blommigt, och speciell klänningar (det tål att påpekas att det satte i gång i ung ålder och inte när blom-trenden kom *för min tid*)
Ville bara att ni alla skulle få ta del av vad jag hittade hemma hos Jenny igår. En underbart söt liten vintageklänning från London, använd typ en gång sedan hon köpt den. För stor för henne, men som en smäck på mig och precis i min smak.
Det är ren lycka.

7 comments:

SaraMy said...

Alltså du och klänningen är ju bedårande söta!
xxx

Anonymous said...

Åh suck, fransiga skor... Så fashion........

felicia said...

den var jättefin!

Madelene said...

wow vad fin du är!

Sofia said...

Åh jösses, vilken vacker klänning! Dessutom är du väldigt snygg.

nelly said...

Hej, ville bara säga att ag älskar verkligen dina bilder! Och det skadar ju inte att du är urtjusig också, gillar din stil tjejen :P

Kram
Nelly

evelina hultqvist said...

ni är peppen! tack!