Frågetecknet

Dagen har jag spenderat mestadels i sängen. Jag har gråtit och stirrat in i väggen. Inte speciellt roligt kan jag meddela, men kanske nödvändigt på något konstigt vis?

Jag måste vaknat upp på någon extremt känslig sida idag. Kände först vårpepp och pigghet inför dagen, för att plötsligt bli helt apatiskt deppig efter att ha fått beslutsångest över om jag skulle ut och promenera innan eller efter frukost, och om jag i så fall skulle duscha innan eller efter promenaden.

Nu kanske det är dags att försöka göra någonting roligt av resten av min ganska lediga dag?

1 comment:

josefin said...

shit vad konstigt. igår var min dag också helt piss. verkligen piss. jag skrev ett skitlångt inlägg om det, men la inte upp det. var lite för elakt mot dom som ilskan var mot.
hoppas din dag blir bättre sötnos.