Stockholm

Sitter i lägenheten på kungsholmen, lyssnar på sorglig musik, flåsar ut bakfylla och förkylning och är allmänt nöjd med livet. Den här helgen har varit så fin. Jag gillar Stockholm, fastän jag fortfarande är totalt lost när det gäller att hitta här. Hade gärna stannat längre om det inte vore för Joel och jobb hemma i Göteborg.

Snart kommer Pieter hit med frukost. Den ska vi äta på golvet precis som vi gjorde med frukosten igår, och middagen också. Jag gillar det. Middagen igår bestod av pizza, och två flaskor vin som Hampus kom hit med. Kändes nästan som man var nyinflyttad.
Sedan gick vi ut på söder för ölhäng, mötte upp en liten hög av människor som på något sätt delat någonting med någon gång i livet *djup poetmening*. Vi var ett ganska konstigt gäng tror jag, eller otippat. Men jag hade verkligen så kul, kvällen får nog 5 av 5 möjliga.

No comments: