pjjuu, inget mera ont i magen hoppas jag

igår skickade jag iväg bilder för utställningen. ingen montering, bara det enklaste. vill att det ska kännas så oprettantiöst som möjligt. lite som om man kommer in i mitt vardagsrum och där inne finns det små glimtar av mitt liv. får se hur det går. kanske bli skit kanske inte.
kom förbi, drick lite vin och kolla vettja! postar en "inbjudan" här på bloggen när allt känns lite mer säkert. haha. nästa helg är det i alla fall.
skulle inte förvåna mig om beställningen blir helt fel eller om bilderna blir fula. det är ju trots allt en del gamla bilder i rätt kass upplösning, och dessutom har jag aldrig beställt sånt från nätet innan. har ingen tid att beställa om heller så det är bara att hålla tummarna.

-

igår köpte jag förresten världens finaste strumpbyxor. det var ett bra sätt att andas ut.


4 comments:

Emese said...

Åh, kul att ställa ut! Skulle gärna komma å titta! Vart och när? Eller har jag missat nåt?

Emese said...

Åh, kul att ställa ut! Skulle gärna komma å titta! Vart och när? Eller har jag missat nåt?

Anonymous said...

shitttt himlarns fina strumpbyxor. vartifrån?

evelina hultqvist said...

emese: har varit lite hemligt hittills :) men läs mitt senaste inlägg och maila mig om du har vägarna förbi och vill kika in!

amanda: ja eller hur? :) hoppas bara inte jag gjorde sönder dom mot köksbordet när jag kom hem i lördags natt. dom kommer från beyond retro.