blää

jag är på så förbannat dåligt humör nu. stängde precis av 28 veckor senare. joel tog initiativet, och det var nog ganska bra. moget. ingen värd film att slösa timmarna på egentligen. synd bara att jag är en sån slacker så att jag lätt hade gjort det om inte joel hade gjort sådär. sedan hade jag legat i sängen och mått illa. och stört mig på popcornsaltet som smulat ner lakanet.
fast nu sitter jag i soffan och mår illa istället. som om det skulle vara bättre. såg precis någon gammal bild på joel när jag kysser random tjej. töntigt att sånt ska kännas så mycket när man vet att alla människor levde ett liv innan man träffades också. men det blir äckligt ändå. typ som en sur uppstötning i hjärtat.

inte bra sånt där.

3 comments:

Anonymous said...

man försöker låtsas att de inte levde något liv innan fast det går ju inte så bra.

Annette Pehrsson said...

jag vet hur det känns, allt gammalt man egentligen inte borde bry sig om. det är verkligen inte lätt alltid :/

ingridlinnéa said...

den känslan är den värsta jag vet.