FOTO



Några bilder från vernissaget som var här om helgen. Känner mig fortfarande lika nöjd och glad med hur det hela gick och hur många som kom dit och tittade! Men har fått höra hundra gånger nu att jag gjorde en jättemiss som INTE sålde bilder.
Kanske en miss, men syftet med det hela var ju verkligen inte att tjäna pengar - utan att få visa upp mina bilder någonstans på ett roligare sätt än internet och ha en fin kväll.
Hade inte ens tänkt så långt som att det skulle bli någon förfrågan om köp av bilder och sånt, kul att det blev en del förfrågningar i alla fall.
Nu säger jag i alla fall till er, att om ni skulle vara intresserad av någon eller några bilder så tveka inte med att höra av er. Det är alltid kul med något Evelinigt på väggen.

min mail är som vanligt: evelina.hultqvist@gmail.com

2 comments:

klara said...

vadå, sålde du eller inte? fick inte ihop det riktigt, känns som om du missade ett "inte" eller så bara.. får jag inte ihop det helt enkelt

evelina hultqvist said...

TACK! hade råkat radera det det sista jag gjorde innan jag postade inlägget. haha. bilken tabbe.