vad gjorde jag för fel?!? haha

Men hallå!?
Är det ingen fin och spännande människa som vill bli fotas av mig för People?
Lät det töntigt när jag beskrev temat? Haha. Ta det i så fall inte på fullaste allvar. subkulturer vet ni väl vad det är? Bara för att du kanske nästan faller in i något utav dom där "facken" så behöver inte det betyda att du är en stereotyp! Du behöver inte tillhöra någon grupp om du inte vill. Bara du kör din egen stil och den är utöver det gråa trista.

Kom igen nu folks!!

10 comments:

Anonymous said...

om jag hade nära till gbg så skulle jag lätt gå med på det

jennycatharina said...

jag hade poserat för dig, om det var för några år sedan ;)

Anonymous said...

Åh, jag FÖRSÖKER klä mej svart och se ut som en kulturtant (som besparar färg i sin klädsel för att kunna njuta av färgerna runtomkring i världen istället), och ville du ha mej skulle jag ställa upp.

Men, jag bor i södra Finland :)

Anonymous said...

Du får helt enkelt söka dig till olika träffar eller spelningar där det kryllar av olika personer med alternativ stil. Verkligen kul tema, tycker jag. Om jag fortfarande klädde mig femtiotal hade jag lätt varit med!

Men modscenen är väl rätt stor i Göteborg, men jag har inte sett så många mods. Undrar var de håller till?

Hoppas du hittar några snyggisar i alla fall!

Anonymous said...

Jag skulle gärna ställa upp om det var för två år sedan, och om jag inte bodde långt uppe i sverige.

Julia said...

jag bor i gästrikland. men annars skulle jag lätt dela med mig av min popighet.

Alec said...

Jag hade gärna blivit fotad av dig, dock vet jag inte riktigt om jag tillhör någon subkultur eller så. Jag brukar säga gender-bender, haha. Men jag har ju inte precis kvinnokläder. Du vet ju vem jag är, Cerulean på bdb. :D

Anonymous said...

orkar och kan du vänta tills i mars har du ett villigt objekt. jag är väl beviset på att man kan vara jävligt jungle utan att se ut som en liten unge med för stora byxor, konstig frisyr och alt en skateboard.

Anna Ileby said...

Fota mig! Du är ju grym, vem vill INTE stå framför din kamera?!

evelina hultqvist said...

tack alla vad söta ni är, men fan att ni ska bo så långt bort! jag som trodde att en "efterlysning" här o bloggen skulle bli grymt. haha.

roosengardt: hade varit grymt att fota dig! jag vet inte heller om du tillhör nån subkultur, men du är grym med din stil så det gör egentligen det samma! sugen inom en snar framtid?

the dirty version of the truth: tror inte att jag kan vänta så länge, kanske att det blir till nummret efter i så fall med ett nytt tema. annars kan vi ju ses och dricka kaffe bara för att!

anna: JA! kommer du till göteborg då?