auto-auto och katten

Igår fotade jag Erik och Johan för People. Tillsammans med ytterligare en dude är dom Auto-auto. Vi fotade upp på ramberget och jag fick även en rundvisning hemma hos Johan och Annika som bor alldeles nedanför. Dessutom fick jag träffa deras katt! Jag var helt tagen av denna lilla varelse och kunde inte sluta fota den, haha. Som en blandning mellan en liten hund, råtta och något läskigt spöke fast ändå så söt. Och lite som en papegoja eftersom den satt uppe på axlarna hela tiden.

Jag älskar sånna där katter, tycker dom är hur sköna som helst. Ett lite annorlunda beteende än "vanliga" katter, ska dock vara ganska energikrävande. Haha.





5 comments:

Anonymous said...

första bilden är helt fantastiskt bra

Anonymous said...

usch, jag hatar katten! den vet att jag hatar den oxå. Sorry asså.:S
Bilderna är i vanlig ordning grymma, sötnos. Ses ikväll!

Anonymous said...

äh fan, bilden längst ner var grym!

Anonymous said...

jag såg dig på spårvagnen häromdan, då kom jag på hur konstigt det är att jag följer din blogg

evelina hultqvist said...

josefin: haha, bra att det är ömsesidigt i alla fall :)

emilio: det är ju sånt som är kul, fast jo.. lite kostigt också :) sånt får mig att bli pepp.