Kärleken är inget val. Det är ett tillstånd. En balansgång mellan gott och ont...

...men den där balansgångens goda sidor väger minst hundra miljoner kilo tyngre än att man ibland känner sig otillräcklig och jävlig. Vad är kärlek om den inte är lite svår ibland? I år är första gången som jag har en alla hjärtans dag tillsammans med någon som jag bara ser framtid och framtid och inget slut med. Joel är den finaste personen jag någonsin träffat, han besitter alla dom där egenskaperna som jag kan tycka är viktiga hos en person. Han är omtänksam, trygg och ömsint, samtidigt som han har ett hårt yttre som jag gillar. Han är ärlig, rolig, generös, kärleksfull och vågar ta för sig, dessutom är han duktig på musik, har underbara framtidplaner och drömmar. Skulle jag göra en lista över alla bra grejer som jag upptäckt hos honom så skulle den bli löjligt lång. Därför nöjer jag mig med det här, och avslut med att säga:

JAG ÄLSKAR DIG JOEL. du är det bästa som hänt mig och jag hoppas våra barn blir lika gulliga som oss!

4 comments:

inte nu kanske sen said...

naw!

Anonymous said...

fy vad fint du!

Anonymous said...

godingar alltså! jättefint kort!

Anonymous said...

Grattis till kärleken!