den som pratar om andra i din närvaro, den pratar om dig i din frånvaro

Den perfekta lördagen tar man en Roadtrip till något spännande ställe i goda vänners lag. Idag var vårt mål att hitta till Trälen, en övergiven semesterö strex utanför Göteborg. Vi har planer på att göra en grym grej där nästa helg, som infattar foto och massa annat skoj.



Kanske den mest bakfulla människan under 2009?


Andrea blickar ut över vattnet när vi äntligen nått vårt mål!

Trälens centrum, numera "porrfilmsstudio" och könsordsklotter.


"den som pratar om andra i din närvaro, den pratar om dig i din frånvaro"

Den såkallade "porrfilmstudion" med fina tapeter.

Mitt bland alla öde hus och all vinterkal skog hittade jag lite röda bär.

Fina stolar som jag ville ta med mig hem och klä i blommigt tyg.



Precis vid stranden låg den här lilla bastububblan.


Lite läskig känsla med övergivna platser, samtidigt som det är väldigt mäktigt (mäktigt=mitt hatuttryck)

Johanna, Maja och Andrea poserade upp framför vårat vrålåk.

4 comments:

Anonymous said...

vilka fina bilder!

Anonymous said...

fantastiskt fint! mest imponerad av det svartvita porträttet i bilen. hur fint som helst.

Anonymous said...

ÅH bilderna helt fabulous

evelina hultqvist said...

felicia: tack!

klara: haha, bakisblicken kallas jag det.

thuva lisa: gött att höra, taaack!