Instalife

Här är lite av var mobilen fångat dom senaste veckorna.

Tog färjan från Lindholmen. / Hälsade på hos farmor.

Hade en sömntuta på besök. / Ghost kom till Göteborg!

Bästa paret i stan. / Klassisk hissbild efter utekväll.

Köpte en tavla på Emmaus.

Hånglade med en räv. / Fick blommor av Olle.

Nytatuerad hand. / Tog en tripp till Älmhult.

Emmeli aka Frida. / 3D kulan som jag hatar.

Min lille favorit fick irit.

Farmor / Älmhultsvägen.

Blev fin i håret / Åkte mer färja.

Partydjur / På väg till regnigt öjersjö. 

Undergången är nära.

Det kom ett högtryck och visade hösten från sin bästa sida.

Jag och snäckan gjorde stan osäker / Tog en nattpromenad med den gamle.

Blommiga ben / Gösta Ekman chillade i min famn.


Följ med mig på instagram vettja! Där heter jag ejan

No comments: