till er

hej alla fina människor som läser min blogg och ger kommentarer och komplimanger.

jag vill bara att ni ska veta hur fantastiska glad jag är över er.
ni kan få en grå dag att skina upp till någonting fint, och ni får mig att bli peppad och stark. jag hoppas att ni som kommenterar på min fotoblogg (http://jagharenkompis.blogspot.com/) också läser det här. ni är fantastiska! ni ger mig så himla mycket tillbaka av mitt fotande. bara det faktum att ni orkar lägga tiden på att kommentera och uppskatta det jag gör är en sån speciell känsla. och ibland när allt känns trist och man är sugen på att ge upp kan det räcka med några fina ord för att gnistan ska tändas och man ska känna sig uppskattad.


tänker ofta på att jag borde skriva det här till er, och att jag är hemskt dålig på att tacka för vad ni säger om mina bilder.
nu vet ni kanske lite vad det betyder. och vad ni betyder! ord är inte riktigt tillräckliga, men jag hoppas ni tar åt er. tack.

7 comments:

Hanna said...

Du är så himla bra. skriver som en gud och fotograferar så sjukt jäkla bra! You go girl.

johanna wallin said...

Du är bäst av oss alla.

Sandra Lundquist said...

Tack för all inspiration du ger oss! Du vet när allt känns trist och man vill ge upp, så räcker det att kolla in dina fantastiska bilder och man blir direkt pepp på att sticka ut och plåta igen. Ta hand om dig!

Nathalie said...

Jag kan medge att jag inte alltid kommenterar så flitigt heller, nästintill aldrig men jag har fortfarande följt dig ett bra tag. Och du är alltid lika flitig och intressant! Det är roligt att se hur du har utvecklats inom fotografin :) Kram

Sofia said...

Jag kommenterar väldigt sällan, vet inte ens om jag har gjort den någon gång - vilket jag måste be om ursäkt för, eftersom du är värd så mycket mer uppskattning!

Dina bilder är verkligen otroliga och du inspirerar mig stort. Du har länge varit en av mina favoriter. Sköt om dig och lycka till!

Anonymous said...

Det sjuka är att jag faktiskt följt dig sen du startade den här bloggen vilket jag ser var 2007, plus att jag föjlde dig innan på bilddagboken. Det är liksom hur länge som helst. Du är så himlens bra.

Annette Pehrsson said...

jag kommenterar nog inte heller så ofta, även om jag skulle vilja. kommer ofta på mig själv med att skriva något som jag sen suddar ut och det slutar alltid med att jag inte skriver något alls. hursomhelst, du är fantastiskt duktig och jag blir alltid glad när jag ser att du har uppdaterat. puss!