Jag mötte Lassie

Hej alla! Nästa tema för people #6 är " Jag mötte Lassie".
Därför söker jag efter tre personer var som har ngn rolig relation till en kändis och vars minne man kan relatera till en pryl.

Har du varit på fest med Håkan hellström och fått hans scarf, ha på dig den på bilden! Eller har du sett Kicki Danielsson äta falukorv, håll i en falukorv! Eller har du varit på sjukt många spelningar av en och samma artist och sparat alla biljetterna? Ja.. ni fattar! Skriv till mig med spännande/roliga/knäppa historier!

2 comments:

Hanna said...

För något år sedan var jag lite besatt i Markus Krunegård, eller i Laakso som han spelade i då, innan han gick solo. Jag har ett par OTROLIGT slitna skor som jag älskat löjligt ända sen han skrev sin autograf på dom för två år sedan. Nu är dom för slitna för att ha på sig så dom hänger i taket ovanför min säng. Lite roligt är att på andra skon har jag skrivit DREGEN i versaler från en annan artist-crush, sicka motsatser man redan har gått igenom som tonåring alltså.

Ingen aning om det här kan vara intressant. Men jag kan tycka att det är iallafall liiite charmigt.

Caroline said...

Jag var på storsjöyran för två-tre år sedan och såg mitt favoritband, BRMC, och stod och köade längst fram vid scenen en timme innan de spelade. Plötsligt så kommer min största förebild och idol ut på scenen, börjar prata med mig, hoppar ner från scenen och ger mig ett av sina egna munspel, kramar bara mig ur publiken och går upp på scenen igen. Efter världens mest fantastiska spelning hoppar han ner igen och skriver autografer. Hemskt fin man det där.