Stranden

Igår hade jag en riktig kalasfylla. Hade verkligen lovat mig själv att inte bli så full, men en kombo av värme, för lite mat och dåligt ölsinne gjorde att jag ändå lyckades bli så in i helvete full. Det slog liksom till som om någon bankade mig i huvudet med en stor klubba och jag vinglade hem i natten för att kasta mig i säng.

En sjukt bra kväll var det i alla fall! Började på min gård tillsammans med Emmeli och Emelie där vi drack lite vin. Sedan promenerade vi ner till röda sten i kvällssolen och deltog i festligheterna (bästa uttrycket).
Joel och hans bror hade verkligen ordnat det sjukt bra. Jag var stolta(och fulla) flickvännen. eheh.


Ganska tidigt på kvällen innan stranden blev näst intill överfull av dans och människor.


Emmeli visade upp brännan i vit skjorta.


Random folk i solnedgång.





Var mycket folk som badade, men det kändes inte helt ok i göteborgs hamn. hmm. Doppa fötterna är bättre enligt mig. Dom här var söta.


Min tvillingsyster Jonna och någon dude. Notera hennes min och trycket på hans t-shirt.


Finns så många liknande bilder på mig och Emelie från fyllans stunder. Jag blir alltid lika "ska vi ta en fin kompisbild"-när jag är full och med henne. hi hi.


Strax innan jag tog mig i kragen och gick hem. Vems är kepsen? Tycker jag passar bra i den.

4 comments:

Jonna. said...

kepsen hittade jag på marken! och gav den till dig. verkade inte tillhöra någon. din kompis tog med sig den hem sen tror jag. fresh!

emelie s. said...

ja, jag tog med mig kepsen hem. jag gillar den.
söt bild på oss förresten.

evelina hultqvist said...

tror jag har funnit den riktiga ägaren dock. synd för emelie som gillade den så mycket.

Eb said...

hej evelina. fin blogg du har. det är min kompis björn som är dude:n!