Andra långgatans dag, sol och lite ledighet!

Min lördag var så himla bra! Jag gick upp tidigt och åkte iväg på loppis för att se om jag hade turen på min sida. Hittade inga gamla fina fönster, men fick med mig lite i klädväg hem och ett par skor.
Hittade dessutom 500 kr på gatan så jag fick cashback, och unnade mig därför sushi istället för att ställa mig i köket och laga mat när det var så härligt väder.
Jag och Emmeli försöker supa till på soda och bär på gården. Det gick ingen vidare, men det var gott.
Här följer lite bilder av dagen:


Min sushi. Skumt med svamp på tycker jag inget att rekomendera, men det andra var GOTT.


Blommor överallt på våran gård.


Jag äter sushi som den sorgliga amatör jag är. Men visst är bitarna för stora ibland?


Min sällskapsdam.





Vi har i alla möjliga färger! Haha.


*tysk poser*


Sedan gick vi ner mot andra långgatan. Där stod min snygga kille och spelade skivor. Det var grymt såklart.





Gatan var full med folk.


Två motspelerskor som hängde på gatan och var fina.


Gick en bit bort för lite gräs med Emmeli och Johannes.


Drack min krokodilöl i lugn och ro.


Fyra gossar som klipper sig hos samma frisör.


Johannes posade upp.


Sedan kom Vicky och Ola och sällskapade.


Joel fick en släng av solsting och var tvungen att sova middag.

5 comments:

josefin said...

oh va härliga bilder.:) längtar lite faktiskt.:) kommer snart! pusspuss

Anonymous said...

oj vad du måste ha bytt kläder, såg dig på kvällen och då hade du den där snygga adidas jackan på dig, ahahha
Im not a stalker! LOVAR ;)

Malin said...

Åh, ser ut som en härlig dag

evelina hultqvist said...

det var en härlig dag!

och angående klädbyterna, haha. Jag bytte faktiskt 4 gånger den dagen.
Först shorts och t-shirt på förmiddagen. Sedan bytte jag om till min nyinköpta blommiga klänning när jag åt sushi.
när vi gick ut så tog jag med mig en extrajacka som jag bytte om till senare den kvällen.

fast när jag skriver det nu låter det plötsligt inte så farligt mycket :)

Daniella said...

fina bilder ejan! / daniella