.

men. har ni slutat läsa bloggen eller har ni bara perioder när ni är tysta precis som jag?

10 comments:

Anonymous said...

jag läser varje inlägg du skriver. men som du sa, det finns en del tysta perioder.

stina said...

jag läser också varenda inlägg! vet oftast inte vad jag ska kommentera bara.
tycker din blogg är sjukt intressant. love it!

Petnoga said...

Jag läser fortfarande.

bea said...

kan du inte visa fler bilder på din finfina frilla?
ljust håret blivit btw, inte så rött längre :)

SaraMy said...

Jag läser, och älskar varenda gång du uppdaterat. Men ibland känner man sig lite som en galen stalker när man öser ur sig massa komplimanger inlägg efter inlägg =)

Anonymous said...

läser och njuter- i tystnad.

Milena said...

Jag läser (:

Fanny said...

Jag kikar också in varje dag i hopp om nya inlägg. Keep it up, du är grym.

Anonymous said...

Kommer aldrig att sluta läsa det du skriver!

Anonymous said...

eftersom du är grym med både ord och bilder kommer jag inte sluta kolla in här i första taget.