*ensam och rädd*

Herregud. Jag är inne i en sån känslog period just nu! Sitter i soffan och tårarna fullkomligt sprutar efter att jag pratat med en snäll kille på rent a wreck som inte kunde hjälpa mig med mitt ärende, nämligen: att få med ett fönster i en av deras bilar upp till sthlm.

Jag fattar inte hur jag ska klara det här. I helgen ska jag medverka på en utomhusutställning i huvudstaden och allt är kaos. TOTALT KAOS. Inte nog med att man tydligen ska stå för ALLA kostnader själv (hejdå 5000 spänn minst eftersm det är resa, boende och mat om man inte vill svälta sig), det är även folkfest där uppe pga av fotboll och bruce springsteen så ALLA vandrarhem och hotell är typ fulla.

Döda mig någon? plz?!



-
Mina problem just nu:
HUR SKA JAG FÅ UPP FÖNSTRET TILL HUVUDSTADEN UTAN ATT SKADA MIG SJÄLV ELLER NÅGON ANNAN?
HUR SKA JAG UNDVIKA ATT TVINGAS SOVA PÅ GATAN?

1 comment:

Anonymous said...

ny adress
http://fuck-you-fuck-you-very-much.blogspot.com