helg

Ny blommig klänning och finstrumpbyxor fick vara gårdagens mönster. Tappade förresten peppen för det där med mönsterutmaningen för en vecka sedan ungefär när jag glömde fota fina mönsterkombos flera dagar i rad. Tror ingen lider av det precis, var nog bara jag so tyckte det här med mönster var skoj.

Jag och Adam firade fredag genom att ha en riktig dejt med levande ljus, vin och god middag. Tyvärr klarar jag inte av att dricka vin längre. Låg vaken halva natten med det äckligaste illamåendet och brinnande mage. Så det får vara slut på sånt nu, det får vara slut på en himla massa saker som jag tidigare tyckte om. Livet får ta nya vändningar och jag får göra andra prioriteringar.

Började lördagen med finfrukost. Ett bra sätt att njuta av helgen.



2 comments:

Anonymous said...

Nemen, blev det kaffe ändå?

evelina hultqvist said...

Syns kanske inte på bilden, men det är typ en halv deciliter kaffe i min kopp. Och jag drack ungefär en matsked av det där, men doften och synen av kaffe gör mig gott!