jag och min kompis

den tiden jag inte legat i sängen med huvudvärk idag har jag försökt bli klar med bildbloggen, jag och min kompis. men det verkar fan vara ett omöjligt projekt, speciellt nu när jag inte ser datorskärmen för att tårar som envist ska forsta ner för mina kinder. dom bara kommer, till och med när jag tror att allt känns okej. det är stört.

vaknade imorse började gråta så fort jag slog upp ögonen och insåg att det var en ny dag, kanske världens sämsta start på en dag någonsin? tänkte fan fan fan, JAG VILL JU VARA GLAD! varför är jag inte det? varför känner jag mig som ett tomt svar hål fastän jag är med på noterna? fastän det inte finns någon annan väg att gå än denna? varför vill mitt hjärta inte riktigt hålla med min hjärna? och framför allt, varför vill mina ögon inte sluta spruta äckliga jävla tårar? gud.

jaja. jag har spenderat dagen i gott sällskap i alla fall, tre män som betyder olika saker men alla väldigt mycket har jag fått äran att sällskapa med.
killar är en bra sak, förutom när man krossar ihjäl sitt hjärta på grund av en.


6 comments:

Ika said...

Varför? För att det tar tid, mer tid än vad man vill.

ida said...

åh. fint. Och den bilden är fin som snus.

sarasurround said...

fuck vad jag känner igen mig.

Anonymous said...

Well det är människans lott att lida i alla sammanhang där hon får för sig att älska. Senast igår satt jag framför denna dator med en stadig ström tårar rinnandes över hela jävla fejset över en karl jag aldrig trodde skulle kunna göra mitt liv miserabelt. The perk är ju även att han inte ens gjort något. Strålande.

Trösten är att det går över. Ibland fortare än man vågar erkänna, ibland långsammare än man kan stå ut med. Men över går det. Alltid.

Anonymous said...

yeah. fick skippa skolan idag p.g.a svullna ögon. p.g.a that one guy som inte riktigt förstår mig.

Anonymous said...

bilden är vacker men skär i mitt hjärta.