bergodalbaneveckan

senaste veckan har nog varit en av dom mest händelserika veckorna i mitt liv, haha. både på gott och ont.

jag har stått öga mot öga med joel och konstaterat att vi inte känns rätt för varandra.
jag har gråtit mer på en natt än vad jag gjort på hela det övriga året.
jag har fått mitt hår klippt och färgat för att känna mig lite finare.
jag har haft migrän i två dagar.
jag har promenerat.
jag har varit i stallet och nästan blivit biten i ansiktet av en arg häst.
jag har varit ensamfull i mitt kök tillsammans med datorn där det fanns en vän i stockholm.
jag har skrattat så mycket att jag låtit som en gris.

jag har varit och kollat på en lägenhet som förhoppningsvis blir min inom en månad.
jag har fotat ett bröllop.

jag har fotat weekdays stora butiksfester.
jag har varit på röhsska och kollat på/fotat underkläder.
jag har varit på hdk och fotat examensstudenter.
jag har ätit sushibuffé till frukost och blivit illamående.
jag har tappat min mobil och fått tillbaka den igen.
jag har ätit middag med mina föräldrar två gånger.
jag har varit på after work på shelta.

jag har cyklat sönder mina strumpbuxor.


Triumph, modevisning på Röhsska.



Weekday.









Jonna för People / Keramik av Oscar Gard



After work på Shelta.





2 comments:

Hanna said...

Älskar fotot med fuck it-tröjan! Och de andra med för den delen. Lite dokumentärkänsla :)

evelina hultqvist said...

Gött att höra.