UNDERbart. hehehehe

Idag har nog varit den varmaste dagen i år, och kanske en av dom skönaste.
Trots lite bakfylla så sov vi inte bort hela dagen, en stund efter att solen gått upp ställde vi upp fönstret på vid gavel och halvsov ytterligare ett par sommar under det varma täcket med en sval (obs: inte kall utan underbar sommarsval!!!) bris i rummet. Det var så jävla underbart *romantiserar tillvaron till 100% så får jag kan* eh.


Efter frukost tog en promenad ner till Röda sten för kaffe i solen. Sedan mötte jag upp Angelique Fihn, en vän som gör kläder/underkläder. Vi fotade lite för ett projekt. Hon har tyvärr ingen hemsida, men om någon vill veta mer så fråga här på bloggen eller maila!

Söndagen har jag avslutat genom att äta en sjukt god middag hemma hos Joels mamma.
Helt klart en bra helg det här. Jävligt bra.




Modellen heter Mathilda och var så fin och duktig.

4 comments:

Andrea said...

Men fyfan vilken snygg tjej!?

evelina hultqvist said...

ja, hon var inte så dum :)

dropout said...

Men oj så fint! Vart kan jag få tag på dessa fantastiska underkläder?

blå måndag said...

Jaja, men jag vill veta mer om KATTEN