snöslask och hästshow



Det snöade bajsmycket igår. Har nog aldrig sett så stora flingor i ett sånt kaos! *imponerad*
Försökte fota det men kom inte ens i närheten av hur det såg ut.
I det goa vädret tog jag mig till jobbet, såg ut som en snögubbe när jag kom fram och det lilla smink jag försöka kladda på droppade typ från hakan.
Efter jobbet kände jag att suget efter öl var större än vanligt, och Peter kände samma sak så vi möttes upp på Mitt 2 hem där Joel jobbar och drog en bärs.
Och som vanligt blev en öl fyra öl och fan vad fint det var!

Idag är det den slaskigaste dagen på året. Jag är blöt om tårna och lite lite bakis (men på ett sånt där gött sätt). Vårsolen sken imorse så jag och Joel tog en promenad och drog en kaffe på Bengans.
Nu sitter jag hemma, sörplar kantarellsoppa och ska snart jobba lite. Ikväll ska jag och min brukare på Göteborg hästshow *spännande* !!!

No comments: