2nite

skulle jag inte veta bättre skulle jag tro att jag var i typ sjunde månaden just nu. har varit ett jävla bottenlöst hål idag. kunnat äta typ tio pizzor om jag så velat (nöjde mig med en) och bakfylla + förstoppning på det. yej! inte kul om det inte "löser sig" imorgon. heeeeheee.
dessutom grät jag av glädje till melodifestivalen förut när lilla tjejen anna gick vidare direkt till globen som den artist som fått flest röster under kvällen. asså, hon såg så seriöst chockad och lycklig ut fastän hon var så överlägset mycket bättre än alla andra. melodifestivalen och dess bidrag är överlag mycket sorgliga, men när hon sjöng fick jag seriöst gåshud. så jävla fin och bra! den rösten alltså! jag fattar inte hur en så säker, vacker och mogen stämma kan komma från en späd liten 91a.
uh. känner mig gammal.

1 comment:

Anonymous said...

Maybe
---------------------------------------------------------
Signature:lipitor online wvias
lexapro uhpwn