Blöggen

Vad tycker ni om när jag skriver/postar/fotar?

10 comments:

Anonymous said...

dina minnen är alltid roliga att läsa. ofta väldigt fina inlägg. dock tycker jag överlag att du postar inlägg som platsar i större sammanhang än bara på en "relativt okänd" blogg.

jenny said...

Favoriten är när du skriver om minnen, eller bilderna, såklart! :)

elinet¨ said...

det kan ibland vara höjdpunkten på min dag. det du skriver går rakt in i hjärtat. likaså dina bilder.

Anonymous said...

minnen, så bra.

Unknown said...

bilderna, helt klart,! det är ofta jag inte orkar läsa all text...

Filippa H. said...

foton. och texterna! äh, det är en skön blandning tycker jag, av både gripande texter, roliga anekdoter, snygga foton osv. svårt att plocka ut enskilda element som skulle vara bätte/sämre helt enkelt. så, fortsätt som du gör, det är super!

ellinor said...

jag älskar din blogg! det är den enda som jag orkar ta mig tid att läsa texten i, du skriver så otroligt bra!

- said...

Eftersom jag parasiterar på historier om andras uteliv just nu (har 3 veckors bebis) uppskattar jag bilder från partykvällar.

Anonymous said...

Du skriver på ett sätt som berör, på samma sätt som du tar kort på ett sätt som berör. Du är grym!

evelina hultqvist said...

tack för åsikter och tips!