Sammanfattning av veckan

den här veckan har jag knappt gjort något annat än att jobba. har det inte varit på nya jobbet så har det varit med foton. och har jag inte jobbat så har jag tvättat, städat eller lagat mat. jippie *entusiastisk*

jag är verkligen bäst i världen på att försumma mina fina vänner. jag är bäst i världen på att inte ha en fungerande telefon. inte svara på sms och inte hålla liv i relationer jag egentligen uppskattar mer än jag skulle erkänna.

igår förstod jag att jag inte skulle kunna hålla mig ifrån en riktig dunderfylla efter min asociala vecka, och den fick jag serverad nöjesguidenfesten på trädgår'n tillsammans med halva göteborg. om det var kul eller inte är en annan historia. fyllan var god i alla fall.

idag har jag mått som jag förtjänar. vaknade efter alldeles för få timmars sömn och kunde inte somna om för att mitt huvud dunkade så. utanför var det snöstorm, mina lungor lät som två maraccas och mitt hjärta värkte lite.



No comments: