Gårdagen

Igår var en sån dag då jag hajjade till så fort jag såg mig själv i ett fönster eller en spegel. Mitt hår lyser verkligen knallrött i solljuset.
En fin dag var det i alla fall fastän det regnade och var jättegått ute hela morgonen och förmiddagen. Dagens stora ATT GÖRA var foton med Little dragon. Buhu för vädret men kreativitet, snabbtänk och ändrade planer fick lösa det hela, och resultatet blev fint.
Det är förresten Ann Louise, samma tjej som jag dokumenterade utställning för här om veckan som har gjort bandets kläder. Grym tjej det där.

Senare under kvällen blev det öl. Bara några få öl, men tillräckligt för att min trötta hjärna skulle känna av alkoholen ganska rejält. Vid midnatt tog jag och Joel spårvagnen hemåt för att få kramas lite för sista gången på några nätter eftersom jag reser iväg nu.









sista bilden är från en annan gång

No comments: