Marstrand

Att fota studentbaler är kanske inte världens roligaste och mest kreativa fotojobb men jag gillar det verkligen! Visst att det kan gå över styr ibland och att folk är fulla och brötiga, men vafan! När man tar studenten så tycker jag minsann att man kan få vara världens medelpunkt och centrum för en dag eller två, och speciellt på balen då alla är så fina. Det är synd när alkoholen blir en bov istället för en vän i festandets stund (speciellt när man lagt ut så mycket pengar), men dom allra flesta klarar ju av det galant.

Här om dagen var vi på Marstand och fotade där. Jag fick med mig ett par bilder på lokalen och utsikten från vårat lilla "kontor". Så galet fint!




Nästa vecka åker vi till Halmstad, och marstrand igen för att fota ännu mer. Det ska bli spännande att se Sverige, haha.

2 comments:

Anonymous said...

Tycker det är synd att ni inte var på Munkebäcksgymnasiets studentbal igår! Hade vart så himla kul att få vara med på några bilder du tagit! :)

evelina hultqvist said...

Haha, vad gullig du är! Jag tycker också att det är synd, hade varit extra kul eftersom det är min gamla skola. Kram på dig!