Bilder från valborgens takfest

Sjukt lyckad tillställning!





















7 comments:

inte nu kanske sen said...

fantastiskt fina bilder!!

Anonymous said...

åh jag ÄLSKAR gummo t-shirten, *vill ha* !

Mazza said...

ser ju helt fantastiskt ut.

Hanna said...

Otroligt fina bilder.
Har du tagit dom med vanlig systemdigital och sen redigerat fram färgkorren och storleken i Photoshop?
;)

Caht said...

Och människorna ser alltid lika trevliga ut i den delen av sverige :)
jag msåte flytta snart.
kram cathrine

evelina hultqvist said...

jag älskar också t-shirten. men ännu mer älskar jag killen som har på sig den.

hanna: ja, i det här fallet så har jag gjort det. rolig grej om man har lite tid över och är trött på den vanliga färgskalan. formatet är whatever, det fixar man med eller utan polariod. men det är fint i vilket fall.

caht: jag längtar!

elinet¨ said...

Jag ÄLSKAR dina bilder! När du uppdaterar med så här många fina bilder förgylls verkligen min dag. Dessutom skriver du så att man blir intresserad och berörs.

KEEP IT UP!