what the hell do you think you're doing?

Sitter naken i sängen. Får gäster om en kvart. Jag borde klä på mig, fast jag vet att det hade varit uppskattat (i alla fall från en av gästerna) ifall jag öppnade dörren naken. Så roligt ska vi dock inte ha det. Nakenheten sparar jag tills nästa gång Jehovas knackar på. Jag vill bara krypa ner i min säng och sluta vara vuxen. Jag vill drömma om tonårskärlek, kyssar och platser som jag inte har varit på ännu. Jag tycker om att drömma om saker, för då kan man inte bli sårad. Man kan inte falla, man slipper att slåss. Jag kan fortsätta att vara kall när andra ser och hör.

1. Orkar inte umgås med mina föräldrars vänner och deras bäbisar.
2. Orkar inte vara trevlig och social.
3. Orkar inte äta middag.

Orkar ABSOLUT INTE sitta och låtsas som att det inte är ett riktigt jävlas AS bjudit hem sig själv till oss på middag.

-

Guuuud. Nu har dom kommit! Mitt hjärta slår dubbla volter hea tiden, och jag vet inte varför.
Nu får jag nästan dåligt samvete för det jag nyss skrev! Jag känner mig stel som en pinne, och svarar kort med ett leende på alla frågor dom ställer. Allting är jättebra, tjo och tjim!

Bäsisen spydde precis ner våran skinnfotölj. Urk.

No comments: