Alla knullar alla, jag knullar ingen

Herregud vilken helg! Och då säger jag det inte med "tummen upp"-feeling, utan tvärt om!!! Har inte druckit en droppe alkohol, inte tagit ett danssteg (utanför hemmet), och absolut inte fått knulla med THE ONE. Jag som hade byggt upp sånna förväntningar om den perfekta helgen med bling och kärlek. Också får jag inte umgås med någon annan än sängen - ENSAM.
Nää usch, vad säger jag egentligen? Låter precis som alla andra kåta kärlekskranka jävlar. Jag är inte sån! JAG HATAR DOM. Fast egentligen är det nog jag som har problem. KONTAKT/NÄRHETSPROBLEM, och borde hata mig själv. Men det gör jag inte minsann! Mina problem är perfekta för alla dom som vill leva ensamma för resten av livet och ägna sig åt njutningsfulla aktiviteter som att lyssna på fågelkvitter och plocka blommor. Perfekta för en naturmänniska som jag.
Vem vil kasta bort timmar på ett stökigt nattliv, och trängas på nåt svettigt dansgolv till hög musik, när man kan bevittna naturens under? HA! Inte jag i alla fall!


Skjut mig, någon?

Dröm sköna sexdrömmar nu gott folk. Godnatt.

2 comments:

Anonymous said...

närhets- och sexbrist ja.. jag känner det. Jävla höst utan halvnakna pojkar gömda i buskarna

Molden said...

närhets- och sexbrist ja.. jag känner det. Jävla höst utan halvnakna pojkar gömda i buskarna