Värsta bussresan

Jag minns inte senaste gången jag var så bakfull som jag är idag. Kommer inte att kunna lämna mitt mörka kalla rum på hela dagen känns det som. Jag hade riktigt roligt igår i alla fall, antar att allt har ett pris och huvudvärken från helvetet idag är priset för gårdagen.
-

Valde verkligen helt fel plats på bussen när jag skulle åka hem! Blev typ besatt av tjejen som satt framför mig, jag höll verkligen på att bli galen! Som sagt så har jag vääääldigt svårt för när folk smaskar, men i den här gruppen av varelser kan man självklart även räkna in sörplare och TUGGA MED ÖPPEN MUN-människor också. Den här tjejen helt klart det sistnämnda. Hoppades typ på att dom var utplånade från vår planet, men tydligen inte. Tack gode fan att jag hade min ipod med mig, för jag slår vad om att hon säkert var en smaskare av värsta sort också.
I alla fall, där sitter hon framför mig och lassar upp sin stora MAX-hamburgare i knät. Blicken hon gav det lilla köttstycket innan hon satte tänderna i den var näst intill moderlig, eller typ umonjordisk. Jag dog! Jag visste redan då att jag inte skulle kunna koncentrera mig på något annat under hela bussresan. Det tog 20 minuter för henne att äta den, och under den tiden hade jag tänkt så många hatiska tankar att min redan hemska huvudvärk ville få mina ögon att ploppa ut ur huvudet.
Sättet hon tuggade sin hamburgare på var både maniskt och typ "käckt", dessutom så log hon typ HELA TIDEN! Vad är grejen liksom? Så kul är det väl inte att äta en burgare?

Egentligen kunde jag ju bara tittat bort, men visst är det så att när det är någonting som verkligen stör en så blir man typ "besatt" av det istället?

Kommer jag någonsin att glömma hennes ansikte??
*gråter blod*

No comments: