Kamera & bild-kändiz

Jag är med i nya nummret av kamera & bild! Det känns faktiskt jättespexigt, och jag är glad. Hatar att intervjuas annars, man framstår alltid som en stor jävla idiot när det väl publiceras, och då är det för sent att göra någonting åt saken. Man får bita ihop och hoppas att dom som läser det får sig ett gott skratt.
Men det här var roligt, och jag borde fira samtidigt som jag känner att min värld håller på att gå under på grund av att min hårddisk sa tack och hej igår. Jag låg apatisk i soffan i säkert en timme, samma patetiska ställning och jag drägglade ner hela kudden. Kanske att jag ska satsa på nåt mellanting mellan att fira och deppa? Bara alkoholen får fukta min torra strupe så ska jag nog kunna lisa ut hur min "reaktion" på lycka blandat med sorg skulle kunna se ut.


-
Jag blundar och tänker tillbaka
du var ingen annan
du var allt

2 comments:

Anonymous said...

PUSS!!

Anonymous said...

varför skriver du inte längre?