Upp-ner Ner-upp

Idag gick jag upp och duschade, klädd på mig, sminkade mig, åt en ordentlig frukost, drack kaffe, tog en morgoncigg, borstade tänderna, bajsade, tog på mig ytterkläderna, och sedan gick jag och la mig.
Jag är dum i huvudet på riktigt.

Men lugn, bara lugn! Efter att jag fått min behövliga powernap med iklädd rosa skor och jacka gjorde jag faktiskt dagen till någonting riktigt bra. Jag fick gjort nästan allt det som jag blundat för så länge, och jag fick ringt samtal som jag borde ringt för längesedan. Jag tog en promenad i min ensamhet och tänkte på dom personerna jag verkligen tycker om, kände mig lite sentemental, men det var mest fint. Sedan som spätten på pinnen gjorde jag värsta vällagade lunchmiddagen till mig och mina kära systrar.
Jag har så mycket i huvudet som jag vill skriva om men av erfaranhet vet jag att det antagligen inte blir av, utan att jag istället kommer att sjunga om det i duschen.

No comments: