Slapplördag it is

Avstyrde precis en vild dansnatt på Balkan beat party, jag vill verkligen men min mage klarar inte mer efter dom senaste nätternas ståhej. Har varit två sjukt bra dygn rakt igenom och livspeppen kunde inte vara större. Idag har jag mest bara legat i sängen med undantag för att känna lite på det sköna vädret, med min svarta favoritkille som också tycker mycket om våren.
Åhhhh. Jag har sån beslutsångest över hur jag ska göra ikväll, jag säger att jag har bestämt mig för soffliggande men mitt inre säger någonting annat!! Klockan börjar bli mycket också, och jag är rätt skabbig efter en slappdag utan dusch. Varför kunde inte dygnet vara bara några timmar längre?
-
Har fortfarande inte läst igenom första Novell ordentligt, och det känns faktiskt som en ganska värd lördagskvällsaktivitet. Releasefesten igår var spännande, mycket att göra och massor av skönt folk. I stockholm var det tydligen helt galet. Det var 2000 personer som hade OSA:at, och festlokalen tog bara in några hundra. Haha. Innan hemgång tog jag en sväng förbi Nef, det blev ingen dans men fina människor där så det gör inget för, kvällen kunde inte slutat bättre.






Önskar man kunde ta det med lika mycket ro och lika lite bekymmer som katten.

1 comment:

Anonymous said...

oh! Jag vet inte om det är okej att fresta med stt sådant fruktfat