Mina tjejer

Igår var en fantastiskt trevlig kväll, även fast det inte blev så sent för min del. Mina tjejer var fina som alltid, men just ikväll var dom lite extra fina i sina kjolar, klänningar, klackar och smycken.
Josefin, Johanna och Vicky hade köpt lite mat och snacks. Folk drack massor av vin och skumpa, men dock inte så mycket cocktails, vilket klänningarna och god mat vägde upp. Kvällens hetaste samtalsämne var bajs, kände att vi behövde en kontrast till våra glamourösa yttre.
Efter några glas var fyllan ett faktum, det dansades, tafsades och den interna fyllehumorn var på topp. Jag hade superkul, men när det började pratas om utgång så kände jag mig lite utanför. En liter bland-juice hade gjort mig ganska sömnig och inte redo att ge mig ut i natten och möta nya människor.
Min kväll blev dock ganska spännande i alla fall, och jag kom inte i säng förrän på morgonkvisten, precis som mina dansande tjejer som slog klackarna i taket på andra sidan stan.

Här är mina fina:

Jenny, Emmeli, Josefin, Sanna, Vicky, Johanna Essy. Puss!

Kommer antagligen mer bilder imorgon.

1 comment:

Anonymous said...

vännen, jag förstår precis vad u menar. hu längesen va det inte jag va ute o klubba hela natten?jag sa ALDRIG nej förut, och i lörags när all började prata om det kände jag bara; "N-E-J."
du o jag får börja ha "visomintegårutlängre" kvällar. eller börja pppa upp varann och gå ut o ha skitkul. kan absolut tänka mig att gå ut med dig, och inte dricka om du vill ha nyktert sällskp. tack för korten, och för i lördags.:) puss. ps;ledig idag, om du vill leka.