Mitt eventuella alternativa nya intresse

På tal om det här med nya intressen, LSD känns kanske inte som det hetaste alternativet. Där emot tror jag att det är dags att lära sig att sy, någonting jag varit sugen på dom senaste åren men av ren lathet aldrig gett mig in i. Dom senaste dagarna har jag sytt om lite kläder och försökt mig på lite enklare plagg. Nu kan jag i alla fall trä en symaskin och sy någorlunda rakt, och det är ett stort steg på vägen om ni frågar mig. Haha.
Mitt konstaterande är: väldigt mysig, inspirerade och rolig hobby. Dessutom, ifall man blir grym så kan man ju ha världens mest unika snygga utbud i garderoben, och komma billigt undan. WEHO! För att inte tala om alla söta outfits man kan sy upp till sina barn om man skaffar några i framtiden (skämt å sido), men i alla fall roliga maskeraddräkter. Uh, nu flyger fantasin iväg lite väl mycket kanske.

Här är en kjol som blev till under söndagstristessen:


Annars - fruktsallad och nakendans.
Min är röst försvunnen, kunde knappt få fram ett ljud imorse, igår var det i alla fall ett svags målbrottsliknanade kraxande som kom ur mig när jag försökte prata. Förstår inte vad jag har gjort eller när den försvann riktigt, vad jag minns så lät den ganska okej på bussen hem i fredags. Konstigt, sexigt, komiskt, läskigt.

4 comments:

Ovanliga vantar said...

coola tattueringar ju

evelina hultqvist said...

vilka? var? men jotack..

Anonymous said...

bilden på dig är jäkligt snygg! / Emmeli

Konscia said...

Älskar bilden på dig längst ned(!).