Du knullar med min kärlek, jag raggar upp din lillebror

Min senaste kyss utbyttes i ett buskage som skydd för ösregnet bakom en fritidsgård för ganska många veckor sedan. Det var efter flertalet öl och lite övertalning som detta salivbyte skedde och min kysspartner var en av mina bästa vänners flera år yngre lillebror. Allting bara skrek högstadie och jag visste redan då att den här händelsen skulle förfölja mig ganska länge.
Hur ångestladdat och konstigt det än vad blev det ändå komisk och det fyllde sitt syfte: hämnd.

3 comments:

vasaru saru said...

heheheh. làter bra.

Elin said...

Okej, jag älskar din blogg! Var bara tvungen säga det. Och du anar inte hur mycket jag skrattade åt det här inlägget, verkligen så typiskt!

evelina hultqvist said...

elin: taaaaaack! blir superpepp och glad av att höra sånt!