en helg på soffan

herregud. det känns att man inte är tonåring längre! insparksfest för oss ettor i fredags och efter en vecka med massa nytt och all anspänning slog alkoholen mer än vanligt, och för att inte tala om hur denna djävulsbryggd lyckades slå ut HELA min lördag. låg på soffan som ett kolli och var oförtjänt bakis. proppade i mig chips och annat som kunde tänkas balansera upp min kropp till en lite mer välmående nivå men det var inte mycket som hjälpte vill jag lova.
en kul fest var det i alla fall, det var längesedan jag kände mig så glad och peppad och osugen på att gå hem. min nya klass verkar hur skön som helst, och tvåorna som ordnat denna insparksfest för oss känns underbara.
i morgon börjar vecka nummer två och det ser jag fram emot!

3 comments:

linda said...

hey! ramlade in på din blogg för ett tag sedan o nu har jag en fråga. vilken systemkamera rek du att man köper om man är helt nybörjare? har precis börjat fotolinjen på ettan i gymn, så jag vill ändå ha ngn som funkar när man börjar kunna lite mer :) tusen tack för svar!!!

Anonymous said...

Vilken skola går du i?

evelina hultqvist said...

linda: hej. jag är inte superduktig på kameramodeller och vad som är prisvärt men en typ canon 400d känns som en bra systemkamera att införskaffa(har säkert kommer fler uppdaterade typer efter att den kom, men den serien iaf). lycka till i kameradjungeln! :)

anonym: jag går på lindholmens fotoskola