24 september

Strax innan tio imorse tog jag på mig jackan och gick ut på järntorget.
Där hämtade Emelie upp mig med sin bil och så brummade iväg mot utkanten av Göteborg för lite härlig lördagsloppis.
Rundan gick ganska fort med en del fina fynd, och plötsligt var det världens mest perfekta höstväder ute!
Väl tillbaka i stan tog jag följe med dom hungriga grabbarna för att äta en frodig lördagslunch.
Lillebror - en riktig krigare.
Mina loppisfynd visar jag kanske en annan dag, men här är en bild på min nya fina höstväska som också är ett fynd, ett 25 kronorsfynd från tidigare i veckan.

4 comments:

Marie said...

gud vad fint, jag har en precis likadan väska! sen har jag en i större variant också, med både axelrem och såna där två-remmar. dom är så fantastiska, de där väskorna! :)

(och kul att du tyckte om mitt inlägg. hoppas verkligen att det var okej att jag stal några bilder av dig utan att fråga :)

Anonymous said...

Du är bra bra!
Kan du göra ett inlägg om loppistips/bartips/restaurangtips/secondhandtips? En Göteborgsguide helt enkelt :) Det skulle uppskattas mycket!

Eriiza said...

Loppis och second hand är så gravt underskattat, själv är jag beroende, och finner massa nytt flera gånger i veckan. =)

evelina hultqvist said...

Marie: Är helt kär i väskan! Bättre höstfynd kunde det inte bli för min del.

Och det är mer än okej att du lånade några foton från mig! Blev bara jätteglad.

Anonym: Tack, vad glad jag blir! Jag kan absolut försöka mig på att göra ett inlägg med tips om guldkornen i Göteborg. Är nog inte världsbäst inom alla kategorier dock :)