Dagens ordbajsande

Dom senaste dagarna har jag känt livet i mig! Så himla underbart och härligt! Men livet innebär ju inte bara att saker och ting ska vara skoj och enkelt. Imorgon ska jag tillbaka till kontoret, och fastän det inte alltid är superkul så ska jag verkligen försöka hålla lågan uppe. Har ju faktiskt massa fint att se fram emot inom den närmaste framtiden.

Igår var vi ute och firade en av mina bästisar som fyllde år. Jag blev full på en öl, inte så konstigt med tanke på att det enda jag hade ätit under dagen var en smoothie och en burk tonfisk *fröjd för smaklökarna. not*. Vaknade upp och mådde lite illa i Adams fantastiska haga-lägenhet som det var inflytt i igår. Bakfyllan var dock go idag, p.g.a att jag inte minns senaste gången jag tillät mig själv att dricka öl på en söndag.


Nej. Nu får det vara nog med ordbajsande.
Tre följade bilder får beskriva min dag hittills,

1. God frukost.
2. Trött tjej.
3. Fin stad.



3 comments:

Lisa said...

grymma bilder och frukosten ser mums ut!

Madde said...

Åååhh, måste bara få fråga, vet du vart sängöverkastet e köpt?

Supersnygga bilder som vanligt :)

evelina hultqvist said...

vet tyvärr inte varifrån överkastet kommer då det inte är mitt utan tillhör tjejen jag hyr lägenhet av.