RIP mina fina rosa skor

Man kan ha otur. Man kan vara klantig. Angående gårdagens "olycka" så skyller jag nog mer på detta än på min fylla. Till saken hör att jag ramlade en gång redan innan jag börjat dricka. Sedan ramlade jag ner i Astrids badkar på förfesten, en riktig vurpa. Avslutade gjorde jag genom att glida ner för en väldigt lerig slänt mot ett träd. Och som om inte den krossade svanskotan kunde vara nog så förstörde jag också mina favoritskor. Dom är inte längre rosa utan svarta. Just nu ligger dom i tvättmaskinen i hopp om att kanske, kanske kunna bli användbara igen.



Nej, nu ska jag tänka på annat, ta en dusch och försöka sluta lipa.

3 comments:

Anonymous said...

Läs den här artikeln jag länkar för det är så jag ser dig.
Alltså så som jag kommer bli.
Nu blir jag sjutton arton nitton tjugo sen blir det plötsligt min kris. din blogg har ändå hjälpt mig, lite, fast fan det är 13 år kvar till tretti. det är ingenting.
men du är bra.

förvirrande.

Anonymous said...

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/existentiellt/artikel_933209.svd

Anonymous said...

fast det var ju mest pga fylla.
du kanske inte märkte det?
fylla leder en på vägar man annars inte hade valt. typ buskiga lerbackar. helt ohämmat.
/EM