ORK!

Jag sitter i ett virrvarr och skit och fina saker. Håller på att rensa/packa/städa och slänga massor av saker. Jag har samlat på mig för mycket konstigt under åren. Trodde inte jag hade så här mycket kvar från mina unga år, haha. Vissa saker är lätta att slänga medans andra tar emot lite fastän jag antagligen aldrig kommer ha någon glädje av det. Det är känslan bakom vissa grejer som betyder nåt. Varför spara massa anteckningsblock med emo-texter från ungdomsåren egentligen?

Har hittat en miljon hårspännen och hårsnoddar i olika lådor. Sånt man alltid slarvar bort, fast egentligen ligger dom bara utspridda på konstiga ställen. Gamla fotografier är också någonting jag har i överflöd verkar det som. Hundratals dåliga kopior av samma bild på någon pojke som åker inlines ner för en trappa. För att inte tala om alla brända skivor! Orka lyssna igenom alla dom när jag vet att det mesta är skit. Å andra sidan är det ju nostalgi. Ska man bara slänga eller? Jag tror det.


-
För att tala om nåt annat kommer här lite bilder från Eriks fest med marint tema i helgen. Sjukt värt med uppstyrda temafester tycker jag:








3 comments:

Annette Pehrsson said...

du är verkligen jättesöt på bilden med den svärtade tanden. svärtade är ett konstigt ord också. men ja :)

Anonymous said...

Haha! Gillar den där som ska vara vatten. Eller vad det nu ska föreställa.

evelina hultqvist said...

han är en manet såklart!