Ni ser på mig så som jag tänkte var bäst, och det är hemskt

Under samtal med vänner igår.

- XX lovade sig själv under nyår att aldrig mer ligga med någon hon inte är kär i.

(tystnad)

- Det var ett allvarligt löfte.

- Tur att inte Evelina lovade det, för då skulle hon aldrig mer få ligga.

Men hallå. Mitt hjärta slår också dubbelvolter ibland!!!


Jaja. Andra "spännande" grejer som hände igår:
Pratade precis med min bästa vän i telefon. Han hade blivit knuffad på fyllan igårkväll och ramlat baklänges över ett staket till Uppåt. Han slutade med en hjärnskakning och blödande bakhuvud på akuten. Plutten då. Varför blir man alltid så jävla full när man har med Uppåt Framåt att göra? vanligtvis brukar det vara spännande, men efter en sån här kväll blir det lite ångest. Inte kul att spy inför publik oavsett om det är av fylla, hjärnskakning eller både och.
"Jag ska ALDRIG MER gå ut" Men den har jag ju aldrig hört förr. Eller?
Jag har erbjudit att komma över hjälpa honom kräkas i diverse olika hushållsföremål/husdjurtägodelar, och köpa en fet brödlimpa i våran favoritbrödlimpebod. Känner att det här inlägget börjar bli lite för internt nu. Dessutom vill jag inte avslöja mer för då kanske Dannyboy blir sur. Puss!

Ps: Han mår alltså helt okej nu annars hade jag aldrig låtit den lilla gnuttan ironi klinga i det här inlägget.

No comments: