Ett brev

Ibland måste man bara blunda, och välja en annan väg.
Det är i alla fall vad jag försöker göra just nu, och det går ju bra. Jag är glad, jag är pigg, jag är populär, jag är cool, jag är snygg! LIFE IS GOOD!! Jag älskar allt! Jag älskar alla! Jag älskar dig! Jag älskar mig själv. ÄHH, nu kanske jag överdriver det hela en liiiten aning. Saker och ting blir inte alltid som man vill och hoppas. Jag vet inte vad det är jag vill, och det är nog ganska bra. Åter igen förstår jag inte själv vad det är jag skriver om, men jag antar att det är nåt som ligger och skaver där inne och måste få komma ut. KÄNSLOR, tror jag det kallas? Ett av dom värsta orden i världen. Beviset på att man inte är en robot. F U C K.

Egentligen så vill jag bara ligga med någon som ändå inte kommer att få upp den.

No comments: