livet bara går

så började en ny spännande vecka igen. har muskelryckningar i rumpan och fattar inte varför, sittkramp? redan? den här veckan ska jag jobba varje dag, ibland typ tolv timmar genom att snabbt förflytta mig från ena jobbet till det andra och fortsätta där.
utöver det försöka hinna med minst en utgång, två bild-deadlines, storstädning, storhandling, socialt umgänge, sexuellt umgänge och x antal filmer jag är sugen på.
ska självklart försöka hinna med att pyssla om bloggen också.
något speciellt ni är sugna på att jag uppdaterar med/om?

till helgen har jag ett spännande uppdrag. jag ska sitta i juryn på en konst och kulturtävling där jag ansvarar för foto-delen. ska bli skitkul och skitspännande eftersom jag aldrig gjort något sådant innan. men jag kommer att göra det SKITBRA(!) och jag är stolt över att ha blivit tillfrågad.

firar veckans första dag med en bild som emerentia nyss taggade på mig på facebook.


2 comments:

s said...

Jag ÄLSKAR din blogg. Den är fin, den är bra, den är rolig, intressant, inspirerande och så vidare... Jag känner ju inte dig och borde egentligen inte alls bry mig om ditt liv och din vardag, men du skriver på ett sånt lättsamt sätt att man inte kan sluta följa dig. Duktig och snygg är du också.

evelina hultqvist said...

tack för en väldigt fin och peppande kommentar. sånt här gör lätt en grå dag mycket bättre! hoppas du fortsätter läsa fortever and evah! haha