lite söndagsilska till random bloggidiot

söndagsmorgonens aktivitet har varit att googla mig själv. hittade det "gamla vanliga", en del nya roliga grejer och typ
detta som störde mig väldigt.
visst. det är från 2008, men ändå. sedan när blev det okej att ta någon annans bild och göra ett skitfult kollage av det? och dessutom att ta den, utan att länka urspringsbild eller något? *arg*
hade det här varit en bajsbild som jag tagit ute på nån klubb hade jag inte brytt mig för fem öre. men nu råkar det vara så att människa har valt att sno min absoluta favoritbild, den jag är mest stolt över av allt jag tagit.

fucking fuck.

7 comments:

A och J. said...

Alltid tråkigt, men som egen företagare eller privatperson kan du skicka en räkning till personen. Skicka den som rekommenderat brev, och ta ut en summa på 2250+50 kr porto.

Men uppenbarligen har folk mycket svårt att fråga om lov eller helt enkelt låta bli.

johanna wallin said...

inte okej!

Madde said...

Åh, den bilden är även min favorti bland dina !!!

inte nu kanske sen said...

ej ok!! hur hade de nämnt dig, eftersom du kom dit via googling?

evelina hultqvist said...

hon hade tagit en bild av mig tidigare, men då länkat.

josefin said...

vilken bild är dt??

evelina hultqvist said...

jossan: den med fåglarna. klicka på länken i inlägget om du vill se resultatet. uh.