Världen

Inatt mördades en av mina fina cybtekk modeller. Kände honom inte personligen, utan träffades genom det jobbet, och hade gemensamma vänner och bekanta. Men som alltid när någon i ens egen ålder försvinner blir det så ofattbart och orättvist. Han var ju en av oss, en ung person med hela livet framför sig.
Blev knivrånad på Hisingen igårkväll, och fick så svåra skador att han dog tidigt imorse. Killarna som är misstänka för dådet är tydligen mellan 15 och 18 år gamla. Så jävla sjukt. Så jävla onödigt. Vart är världen på väg egentligen?

7 comments:

Anonymous said...

In spite of…
---------------------------------------------------------
Signature:buy levitra professional online rjd

Jonna said...

nej men vad fan.. så sorgligt.

Anonymous said...

Här är mördaren:
http://jahoppsan.bilddagboken.se/p/show.html?id=363966442&directlink=1

http://www.facebook.com/profile.php?id=775469477

josefin said...

ja fy fan jag läste om det.:( så jävla hemskt.

Annette Pehrsson said...

jag är helt mållös. fick reda på det igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig. känner inte heller honom jätteväl, men vi pratade ganska mycket för ett par år sen och har setts ett par gånger. så himla sjukt. jag förstår inte att det är sant.

Patrik Petersson said...

Usch så hemskt.

SaraMy said...

Jag har också tänkt jättemycket på det där. Kände honom inte, men blir endå skitledsen och arg. Jag har försökt komma på anledningar till varför någon så ung är i så desperat behov av pengar att man tar till våld som dessutom leder till döden. Jag kan inte förstå det, jag skulle hellre ta livet av mig själv om allting var så pissigt än ta någon annans. Det är läskigt hur lite samvete människor tycks ha idag. Och jag som aldrig har brytt mig om att vara rädd tänker mig faktiskt för.så jävla dumt.